المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : داعبتني بهواها



اسلام فرح
10-09-2010, 02:18 PM
داعبتني بهواها ولمحة عيني شذاها

هي حلوه ولا غنوه ولا دره في بهاها

شلت أنفاسي وضعت أنا في سناها

هي جات مقبله والجسد كلو سلاها

هي مذهله ولا شعله في حلاها

الخواطر اجمعت في قلبي غلاها

لما جات من بعيد احترت أنا في غواها

انور النور محمد
11-09-2010, 05:59 AM
لما جات من بعيد احترت أنا في غواها









الحبيب اسلام
عيدك سعيد
وانا حيرتني محبتك وانت تنظر سنا خطوها الباهي مشلول الانفاس
(الريد كدي يابلاش)
دمت بخير

محمد الجزولى
11-09-2010, 09:54 PM
[QUOTE=اسلام فرح;
شلت أنفاسي وضعت أنا في سناها

هي جات مقبله والجسد كلو سلاها

هي مذهله ولا شعله في حلاها

الخواطر اجمعت في قلبي غلاها

لما جات من بعيد احترت أنا في غواها[/[/QUOTE]

الحبيب اسلام
تحياتى لك ولقلمك الدافئ
وكن بالف خير

اسلام فرح
12-09-2010, 09:21 AM
الحبيب اسلام
عيدك سعيد
وانا حيرتني محبتك وانت تنظر سنا خطوها الباهي مشلول الانفاس
(الريد كدي يابلاش)
دمت بخير


العيد سعيد عليك وكل عام وانت بخير اخي انور

واشكرك على المرور الغالي والجميل

اكيد الريد كده يا بلاش

اسلام فرح
12-09-2010, 09:23 AM
الحبيب اسلام
تحياتى لك ولقلمك الدافئ
وكن بالف خير



الحبيب محمد الجزولي زيارت تدفئ قلمي وتزيد غبطتي

اشكرك على المرور وكل عام وانت بخير