مشاهدة النسخة كاملة : ابو قرجة - كل سنة وانت طيب
مايسة
29-09-2010, 08:47 PM
Happy Birth Day to u
سواااح
29-09-2010, 08:56 PM
عزيزي ابوقرجة ..
كل عام وانت ترفل صحة وسعادة.
مدنيّة
29-09-2010, 09:19 PM
ابقرجة
انت الخير في كل عام
ابو لوزة
29-09-2010, 10:42 PM
ابو قرجة
كل عام وانت بالف خير
وربنا يمدك بطول العمر
مدناوية
30-09-2010, 01:54 AM
أنت الخير لك عام أبقرجة ..
والله بختك .. ومين قدك ..
لكن تستاهل أكتر من كدا ...
بت أم درمان
30-09-2010, 02:37 AM
ابو اية
انت الخير في كل عام
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved, TranZ by Almuhajir