المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ابو قرجة - كل سنة وانت طيب



مايسة
29-09-2010, 08:47 PM
Happy Birth Day to u

سواااح
29-09-2010, 08:56 PM
عزيزي ابوقرجة ..
كل عام وانت ترفل صحة وسعادة.

مدنيّة
29-09-2010, 09:19 PM
ابقرجة
انت الخير في كل عام

ابو لوزة
29-09-2010, 10:42 PM
ابو قرجة
كل عام وانت بالف خير
وربنا يمدك بطول العمر

مدناوية
30-09-2010, 01:54 AM
أنت الخير لك عام أبقرجة ..

والله بختك .. ومين قدك ..


لكن تستاهل أكتر من كدا ...

بت أم درمان
30-09-2010, 02:37 AM
ابو اية
انت الخير في كل عام