مشاهدة النسخة كاملة : دس السم في العسل !!!
الجندي المجهول
19-10-2010, 11:59 PM
دس السم في العسل
في ذلك الوقت ستعلمون من هو الذي اكل العسل !!!!! لانه بكل بساطة سيكون قد شبع مووووت
لكن من الذي وضع السم في العسل ؟
مدنيّة
20-10-2010, 12:13 AM
هو كان ختوه في العثل مامشكلة كبيرة
المشكلة يختوه في الحنضل
تبقي علينا اتنين
سم وحنضل
----------
شكرا ابوحمزة
تغريدا
20-10-2010, 12:17 AM
الجندى نهارك سعيد والله يكفينا شر المدسوس كان فى عسل ولابصل
ممدوح أبّارو
20-10-2010, 01:08 AM
لما لا يكون قد وضعه بنفسه ظاناً أنه يطيل العمر؟
أو قد يكون تشابهت عليه الجرار؟
جندينا لك وحشة كما خلايا مملكة نحل بكر لم تقضي ملكتها نحبها بعد
مدنيّة
20-10-2010, 01:10 AM
لما لا يكون قد وضعه بنفسه ظاناً أنه يطيل العمر؟
أو قد يكون تشابهت عليه الجرار؟
جندينا لك وحشة كما خلايا مملكة نحل بكر لم تقضي ملكتها نحبها بعد
نشكر سُمك الجاب لينا ممدوح ابارو يا الجندي
------------
منور ياممدوح
ممدوح أبّارو
20-10-2010, 01:48 AM
نشكر سُمك الجاب لينا ممدوح ابارو يا الجندي
------------
منور ياممدوح
أووو مدنية المقفلة القزاز
شايفك في حوش أم دفسو داك وختيت ليك هينت بس جليتيني
كيفنك والعقب؟
مدنيّة
20-10-2010, 07:53 AM
أووو مدنية المقفلة القزاز
شايفك في حوش أم دفسو داك وختيت ليك هينت بس جليتيني
كيفنك والعقب؟
وينه هو القزاز ياممدوح عشان يقفلوه!
-------------
حوش ام دفسو داااااك سعععععععععب وماعندي فيه فهم كتير والله
لكن مابروح انا ياخ من اي حاجة بث ماشفت الختيته
--------------
يديك العافية ياممدوح
mahagoub
21-10-2010, 08:19 AM
والله ما انا
كله بقى فى الهجايص
وكله بقى ياكل السم
كان رضى ولا ابا
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved, TranZ by Almuhajir