نبيل عبد الله
29-04-2005, 02:59 AM
السيد السفير طبعا اغنيه عيش معاى الحب
فى الموقع والموقع ماجمع معاى بلاهى
كان فى طريقه ثانى ازا امكن
اواى واحد من ناس المنتدى
وشكرا لك كثيرا ايها السفيروالى الاخ 114 وكل المنتدى
************************************************** ***************************
احلم واكتب نفس الريد الكان جواك لسه معاك ؟
نفس الحلم الكان بدفق من جواك لسه معاك ؟
نفس النور الطالع منك ونفس الريد العشعش فينا شايلوا معاك ؟
نور ك طله رغم ظلامنا العاش وستنا حقيقة قلبك الخير جواك
غنى واكتب ونور لينا الدنيا ء وكمان دنياك .
نبيل
فى الموقع والموقع ماجمع معاى بلاهى
كان فى طريقه ثانى ازا امكن
اواى واحد من ناس المنتدى
وشكرا لك كثيرا ايها السفيروالى الاخ 114 وكل المنتدى
************************************************** ***************************
احلم واكتب نفس الريد الكان جواك لسه معاك ؟
نفس الحلم الكان بدفق من جواك لسه معاك ؟
نفس النور الطالع منك ونفس الريد العشعش فينا شايلوا معاك ؟
نور ك طله رغم ظلامنا العاش وستنا حقيقة قلبك الخير جواك
غنى واكتب ونور لينا الدنيا ء وكمان دنياك .
نبيل