مشاهدة النسخة كاملة : هنالك فكرة في طرح بعض برامج الستالايت فماهو الراي
abokalila
31-07-2005, 11:31 PM
هنالك فكرة في طرح بعض برامج الستالايت من برامج وباتشات الي الاجهذه التي تفك شفره القنوات المشفره في جميع الاقمار فما هوي رايكم ايها الاعضاء
امير عبدالباقي
01-08-2005, 08:23 AM
الاخ abokalila
مرحب بيك في ديارك والمنتدي نور ؛ ماعندك اي مشكله نزل اي برامج بس علي شرط تكون في منتدي الاتصالات والكمبيوتر
منتظرنك يافرده
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved, TranZ by Almuhajir