والله اكتر واحد وذلك بسبب وهو لما اقتراحت عمل شات للمنتدي والاعضاء اضافت الايميلت اكثر واحد احتكيت به وكل يوم بنتكلم مع بعض وبنتناقش عن المنتدي وعن احوالنا الشخصيه وحصل تعارف بالمحادثات التلفونيه
هو العضو محمد ابوروان فعلا اخ حبوب وصافي النفس ومرح للغايه وصاحب نكته ؛ بجد اعتقد جميع الاعضاء مثله واتمني من جميع الاعضاء يدخلو معانا باضافه ايميلاتهم معنا حتي يزدات التعارف؛
اما عن البنات للاسف مافي واحده من العضوات شاركن معانا ؛ واعتقد ابوروان اقترح بانهم لايكتبو ايميلاتهم بس يعملو اضافه لاحد الاعضاء
وكلهم فعلا حبايبي ولهم مني كل ود واحترام


رد مع اقتباس






المفضلات