النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: ضحك سااااااااااي

     
  1. #1
    عضو ذهبي
    Array الصورة الرمزية ابراهيم
    تاريخ التسجيل
    Nov 2003
    الدولة
    مدني الجميلة/جزيرة الفيل
    المشاركات
    4,172

    ضحك سااااااااااي

    *قمة الهدوء........انك تسمع شريط فاضي وقمة الرخامة.......انك تقلب

    الشريط وقمة التناحة....... انك تعيد حتة عجبتك

    > >> >

    * واحد مسطول بيقول لصاحبه :انا ما عارف يا أخي عود الكبريت ده ما

    بيولع ليه مع إنه قبل شوية كان مولع .

    > >> >

    * مرة مدرس رياضيات عرس مدرسة رياضات خلفوا ولد متساوى الساقين

    > >> >

    * ايه الفرق بين الاسبوع و موس الحلاقة والصحراء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    الاسبوع فيه حد , والموس فيه حدين , والصحراء ما فيهاش حد

    > >> >

    * هل تعرف من هو اوفي مخلوق؟ نملة مات زوجها الفيل وقعدت طول

    حياتها تدفن فيه

    > >> >

    * زرافة و فيل وأسد وفأر وثعلب وارنب ماشيين في الغابة , وقعوا

    كلهم في حفرة إلا الزرافة ,قالوا ليها :جيبي لنا حبل. قالتلهم :ما فيش. قالوا ليها

    :إحنا جعانين عايزين ناكل قالت ليهم: ماعارفة أجيب لكم أكل. قالوا ليها: والعمل؟

    قالت ليهم: كلوا أضعفكم ..... قام الفأر نط مفزوع وقال ليهم : اللي حيقرب من الأسد حيعرف شغله

    > >> >

    * واحد أحول مشى يجيب أبوه من المطار باس الشنطة وشال أبوه

    > >> >

    * مرة 10 اغبياء بيلعبوا على الطريق الصحراوى واللي تخبطه العربية

    مرتين يطلع برة اللعبة

    > >> >

    * تايه بيسأل واحد ماشى فى الشارع: شنو اسرع طريق اروح بيه للمستشفى

    ؟؟ قالوة غمض عينك وعدى الشارع

    > >> >

    * مرة واحد غبي ماشي في الشارع لقي واحد صاحبه قاله ازيك ياعلي

    شكلك اتغير خالص الثاني رد عليه بس انا ما علي .الاول: قاله وكمان غيرت اسمك

    > >> >

    * سواق ماشى في الطريق في واحد لابس احمر فى احمر اشر ليوه قام وقف السواق و قال ليهه انت مين و عايز ايه قال انا الفرفور الاحمر و عايزك توصلنى فقال ليه لا انا ما بوصل فرافير و مشى و سابة شوية لقى واحد لابس اصفر فى اصفر برضو اشر ليه فوقف و قالة انت مين و عايز ايه قال ليه انا الفرفور الاصفر و عايزك توصلنى فقال ليهو لا انا ما بركب فرافير و مشى و سابة شوية و قابلة واحد لابس اخضر فى اخضر عمل معاهو نفس الحكاية ف السواق سابه و مشى شو ية كمان كدة و لقى واحد لابس ابيض فى ابيض بيأشر ليه ف السواق وقف و قالة يا ترى انت بقى الفرفور الابيض فقال ليه الراجل فرفور شنو رخصتك يا روح امك.


    * واحد مشى للدكتور قال ليه يا دكتور انا عندى صداع , قالو بتنام والشباك مفتوح ولا مقفول ؟ قال ليه مقفول ,طيب افتحه قبل متنام وتعالى بعد يومين , جا ليه بعد يومين , الدكتور قال ليه الصداع راح؟ داك قال ليه الصداع راح والتلاجه راحت والتليفزيون راح و ...

    > >> >

    * اتنين مساطيل حبوا يسرقوا عماره فقالوا لبعض احنا ناخد العمارة بعيد ونسرقها براحتنا , فقلعوا الهدوم وقعدوا يزقوا فى العمارة يزقوا , جه واحد من وراهم وسرق الهدوم , فواحد منهم عاين لي ورا ما لقا الهدوم فقال له

    كفاية كدة احنا بعدنا شديد
    > >> >

    * محشش يسأل محشش تتوقع الجمعة يوافق آخر الشهر ؟ رد عليه : لو

    ضغطنا عليه يمكن يوافق

    > >> >

    * واحد واقف على الكوبري بيقول ,36,36,36,36 راح واحد سأله ايه

    حكاية ال36دي؟ قاله تعالى أوريك قام رماه من فوق الكوبري ..وقال 37,37,37,37

    > >> >

    * واحد ندل فتح مصنع بيبسي كتب على كل علبة : رج جيدا قبل الفتح

    > >> >

    * واحد راح للدكتور بيقولوا يا دكتور كل ما اتكلم مع واحد ينوم ........... يا دكتور ........... يا دكتور........ عييك

    > >> >

    * بلديات فتح محل انابيب غاز .. فجّر اسطوانتين فى وسط البلد .دعاية

    > >> >

    * واحدة راحت تخطب لابنها .. ام العروسة بتسألها ... وياترى ابنك بيدخن ؟؟؟ ردت عليها : لا لا لا الحمد لله , ابنى ما بيدخن..... الا اذا سكر

    > >> >

    * واحد بيقول لصاحبه ... الحق الثعبان دخل غرفة حماتك ... قاله:

    سيبه يستاهل

    > >> >

    * اثنين ساكنين في خيمة ونايمين على ظهورهم بالليل.. عاين الأول للسما

    وقال للثاني شايف شنو ؟ قال ليه شايف نجوم كثيرة.... قال ليه وده يدل على شنو ؟

    الثاني قال: انو في مجرات وكواكب غيرنا في الكون ده . قال الأول ده يدل ان سقف خيمتنا انسرق ياغبي

    > >> >

    * ثعبان نظره ضعيف يوم ما حب واحده..... طلعت خرطوم

    > >> >

    * بلدينا ماسك قنبله ويشيل ويحولها من الإيد دى للايد دى , قابلو واحد تانى قال ليه :يخرب بيتك ولما تنفجر فى وشك , قال ليه : ماتخاف معايه غيرها

    > >> >

    * بلدياتنا نجح في انتخابات المجلس الوطني, ففي اول جلسة قاعد جنب واحد

    وزير فالوزير عزمو سيجارة برنجي, وبعد شويه بيسالوا رايك شنو؟
    في الديمقراطية ياحاج؟؟.. فرد الحاج : والله أحسن من البرنجي !!

    > >> >

    * واحد ومرته متشكبين فبطلوا يتكلموا مع بعض فكتب ورقة صحيني الساعه

    6:30 علشان عندي شغل , وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى

    وأنا هل كنت إلا ألقاً ذاب في عينيك وهجاً أبديا
    او فتوناً فوق خديك إنتشي بهجة عاد بها الحس إليا
  2.  
  3. #2
    فخر المنتديات
    Array الصورة الرمزية 114
    تاريخ التسجيل
    Oct 2003
    الدولة
    ود مدني - 114 ثم عووضه
    المشاركات
    2,588

    حلوه شديد يا ابراهوما

    روحي ليه مشتهية ود مدني؟
    عمر حسن غلام الله

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
by boussaid