س . انت ليه ما بتمسك ايدي واحنا ماشين في الشارع ؟ ؟
ج . لا بلاش افرضي واحد من قرايبك شافنا ولا واحد من اصحاب اخوك يقول علينا شنو ، انشاءالله يا حبيبتي بكرة نتخطب وامسك ايديكي قدام الناس كلها .
*******************
س. انت ليه ما بتكسك ايدي واحنا ماشين في الشارع ؟
ج . علشان مش عاوز حد يفتكر اننا علشان اتخطبنا هنصيع بقى ونعيش حياتنا ، انشاءالله بكرة نتجوز وامسك ايدك وانت مراتي حبيبتي في الحلال
****************************
س . انت ليه ما بتمسك ليدي واحنا ماشين في الشارع ؟
ج . يا حبيبتي احنا مش مراهقين بقى هنمسك ايد بعض في الشارع وكده احنا اثنين متجوزين ومحترمين وعندنا بيت نعمل فيهو اللى عاوزين نعملوا
****************************
س . انت ليه ما بتمسك ايدي واحنا ماشين في الشارع ؟
ج. يعني امسك ايدك والا امسك ايد البنت ولا اشيل الاكياس دي كلها
*******************************
س . انت ليه ما بتمسك ايدي احنا ماشين في الشارع ؟
ج . ايدك ايه بس اللى هامسكها دلوقتي انتي عاوزة جوز بنتك يقول علينا كبرنا وخرفنا !!!!!!!


رد مع اقتباس


المفضلات