أول حاجة السلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
تاني حاجة يا اخوانا الواضح ما فاضح.
أنا كنت وافقت على الزواج من علوية بت الحاج (الله يهديها) بعد المغريات التي جاءتني من بعض الشباب، علا آ جماعة لقيت الشغلانة ما بتجي .... ما بتجي سآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآكت .
دحين الروب ... ونطينا ..... وما دايرين.
***
لكم خالص ودي
![]()
![]()
![]()
![]()


رد مع اقتباس



وخت الرحمن في قلبك وارضي باللي قسمه ليك ربك ماعندك اي تريقة تزوغ بيها اها ود الصول قاليك شايف اخوانها بالعكاكيز 


المفضلات