اغنيه ندي القلعه اهديها لكل اخواني المريخاب وكذلك اخوننا الهلالاب عشان ما يزعلوا
علي فكره ندي كمان لديها اغنيه للصقور الجديان حاجيبها المره الجايه
يلا حلوين اسمعوها وادوني رايكم
انا منتظر ارئكم وتعليقاتكم
هيبة يا المريخ هيبة يا النجمة
|
|
|
|
Array
`·.¸¸.·¯`··._.· اغنيه ندي القلعه للعشاق المريخ اسمتعوا بها ·._.··`¯·.¸¸.·`
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
المفضلات