بعد زيارة سريعة للاقسام وبعد عودة المنتدى لاحظت ان معظم المواضيع مبتورة فى الردود وعدم اكتمال
الغرض من الموضوع , يعنى شترة.
اقترح حذفها او ارجاعها كاملة .
مثلا موضوع شمار فى الفندك موجود فى القسم , نواصل فيهو من جديد وهو منتهى !!!!!!؟ او
نخلى المنتدى الطاشى , ونبدأ من جديد مع حذف كل المواضيع السابقة !!!!؟
والله حيرتونا !!!!؟


رد مع اقتباس

المفضلات