قبل اسبوع كنت خارج المنزل واتصل بي احد الاخوان وكان معه قريبتنا القادمة من السودان
زيارة وقال لي نحن جاينكم في الطريق ، قلت له خلاص انا 10 دقائق بكون في البيت
بصراحة كنت بعيد شوية وفقلت خلاص اسرع شوية بحصل خلال 10 دقائق ان شاء الله
ومع تلك السرعة تصتادني كميرا ساهر والله اول مرة اشوف فلاش كده والله عيوني لمان
طششن ( شكلها بتكون صورة خطيرة قلت حقو اقول ليهم ادوني نسخة منها اكبرها
وابروزها واعلق في البيت هي صورة هينة بـ 300 ريال قيمة مخالفة السرعة).
بعد كم يوم بعمل جولة في النت لقيت ليك الصينين عندهم الحل لنظام ساهر
والله ماخلو حاجة... ( لكن انصح بعدم شراءه حفاظاً على سلامتك فقط للمعلومية )
الحل هو
اطار للوحة السيارة
مع امكانية قفل اللوحة ببلاستيك اسود
عن طريق تحكم برموت كنترول
متوفر بعده احجام وأشكال
ملف مرفق 11247
ملف مرفق 11248
ملف مرفق 11249
ملف مرفق 11250


).
رد مع اقتباس





المفضلات