آه يا زمن ....
خلينا الدوش ... حتى البوش
وبقينا ناكل قرقوش
السوق مولع نار ...
وما عندك حق تختار
لو عجور ولا حتى خيار
قالو اللحمه للناس الصفوه
والمسكين ما لاقى الدكوه
خلينا اللحمه يوم واتنين ...
ورجعوا تانى ...
اولاد الكلب ضربوها فى اتنين !
طيب ما ح نرجع ليها تانى
وح ننسى شكل الضانى
وح نشوف يا يمه السخينه ...
ونسكب الدمعه الحزينه


رد مع اقتباس



المفضلات