صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 25 من 36

الموضوع: عيد ميلاد سعيد يا ريمون ..

     
  1. #1
    عضو ذهبي
    Array الصورة الرمزية ايمن عبد الله
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    ودمدني / حي ناصر
    المشاركات
    5,501

    عيد ميلاد سعيد يا ريمون ..

    كل سنة وانتي طيبة يا ريمون ..

    ((الظاهر علي اليومين ح اتلحك))
    امس بالنجاح ..

    الليلة بعيد ميلادك ..

    كل السنين وانتي طيبة يا ريمون ..

    وعقبال 1000 سنة ...

  2.  
  3. #2
    اللجنة الاستشارية
    Array
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    الدولة
    الدرجة الأولي
    المشاركات
    3,426

    ايمن يا صديقي ..
    تسلم كتير ..
    ربنا يحقق امانيك ..

    لا تقف كثيرا عند أخطــــــاء ماضيك ..
    لأنها ستحيل حاضرك جحيمــا ومستقبلك حطامــا ..
    يكفيك منها وقفة اعتبـــار تعطيك دفعة جديــدة
    في طريــــق الحق والصواب ..
  4.  
  5. #3
    عضو مميز
    Array
    تاريخ التسجيل
    Oct 2009
    المشاركات
    571

    كل السنين وانتي طيبة يا ريمون ..

    وعقبال 1000 سنة ...

  6.  
  7. #4
    نائب رئيس مجلس الادارة
    Array الصورة الرمزية روبش
    تاريخ التسجيل
    Mar 2005
    الدولة
    ودمدني - حي القبة
    المشاركات
    4,771

    كل سنة وانت طيبة يا ريمون
    اقول ::: ده السنة الكم بيني وبينك

  8.  
  9. #5
    فخر المنتديات
    Array الصورة الرمزية بدر الدين محمد
    تاريخ التسجيل
    Nov 2006
    الدولة
    ود مدني حي المدنيين الجامع
    المشاركات
    3,210

    كل سنة وانت طيبة

    أحببت ذا الخلق العظيم
    نورا وعلما وصراطا مستقيم
    وهو تياري وحزبي وإمامي والزعيم
    فله التعصب (كله) والانحياز
  10.  
  11. #6
    عضو ذهبي
    Array
    تاريخ التسجيل
    Aug 2007
    الدولة
    ام درمان - الراشدين
    المشاركات
    3,009

    ريمون

    كل سنة وانتي بكل الخير

    اللهم صلي وسلم وبارك على الحبيب المصطفى
    عدد خلقك
    ورضا نفسك
    وزنة عرشك
    ومداد كلماتك


    http://fc01.deviantart.com/fs13/f/20...alanbecker.swf
  12.  
  13. #7
    عضو فضي
    Array الصورة الرمزية النويري
    تاريخ التسجيل
    Oct 2004
    الدولة
    مايو أربعين ـ قريب من البحر شديد
    المشاركات
    1,704

    ريمون كل عام وأنت بألف خير وعيد سعيد إنشاء الله

    [SIGPIC][/SIGPIC]
  14.  
  15. #8
    عضو ذهبي
    Array الصورة الرمزية ايمن عبد الله
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    ودمدني / حي ناصر
    المشاركات
    5,501

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روبش مشاهدة المشاركة
    كل سنة وانت طيبة يا ريمون
    اقول ::: دي السنة الكم بيني وبينك

    عرفناك موتور ..
    كمان بقيت ما بتشوف يا عتيق ..

    ما مكتوبة في الرئيسية تحت ما بتشوف انت يا موتور ؟

  16.  
  17. #9
    عضو ذهبي
    Array الصورة الرمزية ايمن عبد الله
    تاريخ التسجيل
    May 2009
    الدولة
    ودمدني / حي ناصر
    المشاركات
    5,501

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريمون مشاهدة المشاركة
    ايمن يا صديقي ..
    تسلم كتير ..
    ربنا يحقق امانيك ..
    أمانيك الباقية يا ريمون ..
    وكل السنين وانتي في أحسن حال ..

  18.  
  19. #10
    عضو فضي
    Array الصورة الرمزية mohd saeed magazoub
    تاريخ التسجيل
    Mar 2010
    الدولة
    ودمدني - حي بانت
    المشاركات
    2,118



    كل عام أنتِ بخير

    وعقبال الـ 100 شمعة


    اللهم صلي وسلم على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم
    عدد خلقه ورضى نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
  20.  
  21. #11
    مشرف القسم الثقافي

    Array الصورة الرمزية ياسر عمر الامين
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    الدولة
    ودمدنى
    المشاركات
    2,635

    كل عام وانت بألف بخير...

    يا وحى الهامنا وموضع احترامنا يا مدنى الجميله ليك مليون سلامنا.
  22.  
  23. #12
    عضو مميز
    Array
    تاريخ التسجيل
    Sep 2011
    الدولة
    ود مدنى حى دردق / حى 114
    المشاركات
    384

    ريمون
    عيد سعيد
    و يطول عمرك مع العافية

  24.  
  25. #13
    اللجنة الاستشارية
    Array
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    الدولة
    الدرجة الأولي
    المشاركات
    3,426

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samia مشاهدة المشاركة
    كل السنين وانتي طيبة يا ريمون ..

    وعقبال 1000 سنة ...
    وانتي بالف عافيه وتسلمي ..

    لا تقف كثيرا عند أخطــــــاء ماضيك ..
    لأنها ستحيل حاضرك جحيمــا ومستقبلك حطامــا ..
    يكفيك منها وقفة اعتبـــار تعطيك دفعة جديــدة
    في طريــــق الحق والصواب ..
  26.  
  27. #14
    اللجنة الاستشارية
    Array
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    الدولة
    الدرجة الأولي
    المشاركات
    3,426

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روبش مشاهدة المشاركة
    كل سنة وانت طيبة يا ريمون
    اقول ::: ده السنة الكم بيني وبينك
    وانت طيب روبشكو ..
    كتبناه بي بوست في الثقافي ..

    لا تقف كثيرا عند أخطــــــاء ماضيك ..
    لأنها ستحيل حاضرك جحيمــا ومستقبلك حطامــا ..
    يكفيك منها وقفة اعتبـــار تعطيك دفعة جديــدة
    في طريــــق الحق والصواب ..
  28.  
  29. #15
    اللجنة الاستشارية
    Array
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    الدولة
    الدرجة الأولي
    المشاركات
    3,426

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر الدين محمد مشاهدة المشاركة
    كل سنة وانت طيبة
    وانت طيب استاذنا ..

    لا تقف كثيرا عند أخطــــــاء ماضيك ..
    لأنها ستحيل حاضرك جحيمــا ومستقبلك حطامــا ..
    يكفيك منها وقفة اعتبـــار تعطيك دفعة جديــدة
    في طريــــق الحق والصواب ..
  30.  
  31. #16
    اللجنة الاستشارية
    Array
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    الدولة
    الدرجة الأولي
    المشاركات
    3,426

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد علونى مشاهدة المشاركة
    ريمون

    كل سنة وانتي بكل الخير
    تسلم علوني ..
    وبالمناسبه .. مشتاقين ..

    لا تقف كثيرا عند أخطــــــاء ماضيك ..
    لأنها ستحيل حاضرك جحيمــا ومستقبلك حطامــا ..
    يكفيك منها وقفة اعتبـــار تعطيك دفعة جديــدة
    في طريــــق الحق والصواب ..
  32.  
  33. #17
    اللجنة الاستشارية
    Array
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    الدولة
    الدرجة الأولي
    المشاركات
    3,426

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة النويري مشاهدة المشاركة
    ريمون كل عام وأنت بألف خير وعيد سعيد إنشاء الله
    شكرا كتير النويري ..
    اسعدني حرفك ..

    لا تقف كثيرا عند أخطــــــاء ماضيك ..
    لأنها ستحيل حاضرك جحيمــا ومستقبلك حطامــا ..
    يكفيك منها وقفة اعتبـــار تعطيك دفعة جديــدة
    في طريــــق الحق والصواب ..
  34.  
  35. #18
    المشرف العام والمدير الفني
    Array الصورة الرمزية ahmed algam
    تاريخ التسجيل
    Feb 2007
    الدولة
    ودمدني- القسم الاول
    المشاركات
    40,843

    كل عام أنتِ بخير

    وعقبال الـ 100 شمعة

  36.  
  37. #19
    اللجنة الاستشارية
    Array
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    الدولة
    الدرجة الأولي
    المشاركات
    3,426

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohd saeed magazoub مشاهدة المشاركة


    كل عام أنتِ بخير

    وعقبال الـ 100 شمعة


    وانت بالف خير ..
    مشكور ..

    لا تقف كثيرا عند أخطــــــاء ماضيك ..
    لأنها ستحيل حاضرك جحيمــا ومستقبلك حطامــا ..
    يكفيك منها وقفة اعتبـــار تعطيك دفعة جديــدة
    في طريــــق الحق والصواب ..
  38.  
  39. #20
    اللجنة الاستشارية
    Array
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    الدولة
    الدرجة الأولي
    المشاركات
    3,426

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ياسر عمر الأمين مشاهدة المشاركة
    كل عام وانت بألف بخير...
    شكرا ياسر ..

    لا تقف كثيرا عند أخطــــــاء ماضيك ..
    لأنها ستحيل حاضرك جحيمــا ومستقبلك حطامــا ..
    يكفيك منها وقفة اعتبـــار تعطيك دفعة جديــدة
    في طريــــق الحق والصواب ..
  40.  
  41. #21
    اللجنة الاستشارية
    Array
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    الدولة
    الدرجة الأولي
    المشاركات
    3,426

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم سماح مشاهدة المشاركة
    ريمون
    عيد سعيد
    و يطول عمرك مع العافية
    شكرا يا صديقتي العزيزة ..
    الوزارة كيف علي حسكم .. ؟؟

    لا تقف كثيرا عند أخطــــــاء ماضيك ..
    لأنها ستحيل حاضرك جحيمــا ومستقبلك حطامــا ..
    يكفيك منها وقفة اعتبـــار تعطيك دفعة جديــدة
    في طريــــق الحق والصواب ..
  42.  
  43. #22
    اللجنة الاستشارية
    Array
    تاريخ التسجيل
    Jul 2009
    الدولة
    الدرجة الأولي
    المشاركات
    3,426

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed algam مشاهدة المشاركة
    كل عام أنتِ بخير

    وعقبال الـ 100 شمعة

    تشكر يا علقم علي التهنئة وعلي اللون الوردي ..

    لا تقف كثيرا عند أخطــــــاء ماضيك ..
    لأنها ستحيل حاضرك جحيمــا ومستقبلك حطامــا ..
    يكفيك منها وقفة اعتبـــار تعطيك دفعة جديــدة
    في طريــــق الحق والصواب ..
  44.  
  45. #23
    عضو مميز
    Array
    تاريخ التسجيل
    Sep 2011
    الدولة
    ود مدنى حى دردق / حى 114
    المشاركات
    384

    ريمون الحبيبة .. الوزارة أكيد فاقداك ومافى عموجة تب أرقدوا قفا
    وجيبى أضانك قريب أكلمك كلام سر والصلاة يا ختى فيها السر والجهر
    أمس الأربعاء 4/4 كان إفتتاح قرعة مدنى الكبرى القدموا ليها من 86 ..وبقية السنين ووقفوا فى 2000 والقطع الوفروها أكثر من المستحقين بكتير
    مولانا عادل الزين إجتهد وما قصر والأربعاء الجاية إفتتاح قرعة محلية المناقل

  46.  
  47. #24
    فخر المنتديات
    Array الصورة الرمزية عثمان جلالة
    تاريخ التسجيل
    Jun 2007
    الدولة
    أم تريبات
    المشاركات
    3,822

    ريمون كل سنه وانتي طيبه ياااخ

    وبرضو مبروك النجاح كمان

    أمنياتي أن تكون حياتك .. من نجاح إلى نجاح ياااااارب

    بسم الله .... إبتديت متل البرق لاحت

    فى الشين والفسل بقينا نتباحت

    طال الكان قصير والعالى إتاحت

    والصولات حليلن ملكتن راحت

    *****************
    ومن يتهيب صعود الجبال ......... يعش أبد الدهر بين الحفر
  48.  
  49. #25
    عضو فعال
    Array الصورة الرمزية خالد حسن احمد يوسف
    تاريخ التسجيل
    Oct 2009
    الدولة
    مدني -بانت
    المشاركات
    307

    [FONT=Comic Sans MS]الاخت . ريمون
    كل سنة وانتي طيبة وعقبال 10000000000000000000000 شمعة [/FONT
    ]

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •  
by boussaid